maandag 4 november 2013

Blog van de week

Els Mommers blogt onder de naam Kunamola en van haar blog wordt ik een beetje dubbel jaloers!! Ze MAAKT mooie doeken:
 recent werk van Els

en ze ZIET op het ogenblik mooie quilts, want ze is in Houston. Daar volgt ze ook nog eens wat workshops. Dat zouden we allemaal wel willen……
Wat een mooie show is dat en er hangen zo veel quilts, meer dan dat je in je op kunt nemen.


dit is een van de prijswinnaars in Houston

Door het lezen van haar blogberichten krijg je het gevoel een beetje in Houston te zijn. Dank je wel Els!!

Laat je inspireren door alle foto's van de Houston show op het blog van Els en natuurlijk door het werk van Els zelf !!




5 opmerkingen:

Nienke zei

Zo leuk om via Els haar prachtige werk en blog een beeld te krijgen van het leven op Saba, van de mola's waar ze zich sterk voor maakt en nu ook nog van het quiltfestival in Houston!

Hannie de Beer zei

Met recht een plaatsje, als blog van de week!
Met veel plezier kijk ik altijd naar haar werk, de Mola's en de verhalen over haar prachtige eiland Saba!

els zei

Ik ben intussen weer thuis en zag tot mijn grote verrassing dat mijn blog was gekozen tot blog van de week.
Ik voel me zeer vereerd, ook door de lieve reacties van Nienke en Hannie.
Ga de komende week nog meer Houston foto's plaatsen. Ik hoop dat jullie daar net zo van genieten als ik van Houston.
Nogmaals dank.
els

Klaske zei

Wat een leuk blog, daar ga ik vaker een kijkje nemen!!

Leny Huneman zei

Leuk dat je Blog van de week was en echt verdiend.