woensdag 19 november 2014

Weer meer punten door "Project X"

Nee, geen punten dieet, afslankmethode of geheim omtover-plan maar ........het tipi project.

Dank je wel Ans voor je bijdrage. Hiermee staat de teller op 143 !!




Er wordt af en toe gevraagd hoeveel driehoeken we nodig hebben. Dat is een beetje afhankelijk van hoe we de tipi willen decoreren. Hoe vol we hem willen hangen.

De tipi zal een grondoppervlak hebben van 2x2 meter en ruim 3 meter hoog zijn.
Een volle rand met driehoeken vraagt 114 stuks voor de onderste rand. En op de tweede rand zouden we 102 punten kunnen plaatsen. De derde rand kan 90 driehoeken bevatten.

En als de buitenkant vol is, gaan we gewoon verder op de binnenkant van de tipi!!





3 opmerkingen:

Aart zei

Fijn om te weten hoeveel tipi-punten er moeten komen. Wij, de Art Quilt groep Oost, vroegen ons dat af afgelopen vrijdag. We hebben afgesproken er per persoon 3 te maken, we waren met 10 personen, dus reken maar uit hoeveel er van onze groep gaan komen.

Nienke zei

Plus 3 ;-)al was ik er vrijdag niet, ik ga zeker mijn bijdrage stikken.

Jo Huijsman zei

Dit weekend ga ik mijn 3 punten maken.