maandag 12 augustus 2013

Blog van de week

Deze week is het blog van Elly genaamd Broddellapjes aan de beurt.
Heel toepasselijk laat ze trots haar hoes van de quilt voor Alkmaar zien....
Een goede herinnering voor iedereen die nog tunnels of hoezen moet produceren.......😄

Elly is in ieder geval klaar voor de Algemene Tentoonstelling.


Veel plezier met het lezen van het blog van Elly!!

Rose-Anne

PS Als je nog instructies nodig hebt voor tunnels of hoezen (zoals ik) kijk dan op de website van het Quiltersgilde.

3 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Ja, dat kan ik wel gebruiken, ik vond het erg handig, ik moet nog wel wat zakken maken voor de OEQC quilts.

Saskia Smit zei

Ik ben ook net met de mijne klaar. Voorpret.

Elly zei

Ik ben aangenaam verrast vandaag dat mijn blog deze week is uitgekozen. Dank jullie wel.