maandag 2 december 2013

Blog van de week

Twee dingen die me meteen opvielen op het blog van Christel .
Allereerst de foto van de krant, omdat het geen Nederlandse krant is…. Deze week ga ik gezellig even op bezoek bij onze zoon die in Shanghai stage loopt en daar zie ik weer veel kranten waar ik geen letter van kan lezen!! Zelf heb ik 4 jaar in China gewoond en ik blijf het een boeiend land en een fascinerende cultuur vinden.

en kijk eens wat er van die Chinese krant geworden is!!



Verder lezend bij Christel staan er verhaaltjes over jonge meiden die onder haar leiding aan het quilten zijn. Het is heel belangrijk dat de volgende generatie ook een beetje besmet raakt met het quilt- of in ieder geval handwerk-virus. Het Quiltersgilde kan altijd nieuwe, jonge leden gebruiken!!
Goed werk meiden!!


Veel leesplezier op het blog van Christel genaamd : Chriss-Cross stitching & quilting

4 opmerkingen:

Jo Huijsman zei

Wat heb je een leuke herinnering gemaakt van de Chines krant.

Christel Sins-Camp zei

Na een snelle blik op mijn blogdashboard zie ik dat mijn blog overspoeld wordt met bezoekers. Ik schrik me een hoedje en denk gelijk aan een spamaanval. Maar wat schetst mijn verbazing: mijn blog is het blog van de week! Dank je wel Quiltersgilde! En nu snel nog wat berichtjes toevoegen...

Nienke zei

Christel is zo enthousiast, dan wil je vanzelf wel mee doen, hoe jong of oud je ook bent, heerlijk blog!

Hannie de Beer zei

Ja hoor, je verdient het om blog van de week te zijn! met zo'n enthousiasme ben je steeds bezig met nieuwe technieken, en vooral met de jeugdige quilters. Petje af, en veel succes!