donderdag 6 november 2014

Brainstormen..

En daar lig je dan op bed te brainstormen..
Want ik keek gisteren in mijn agenda..
En zag dat het vandaag mijn beurt was om een blogje te schrijven... Oepsie..
Tja waar over dan??
Dus maar eens even bladeren in mijn fotoalbum op de laptop..
Want foto's horen bij een blog toch?
Aan de foto's te zien zijn hebben mijn katten hier thuis de meeste belangstelling voor mijn quiltwerk.
Het zijn dan ook mijn quiltmaatjes..
(Manlief en de jeugd hebben ook wel belangstelling hoor, maar willen toch echt liever niet met hun kop op de foto in een blogje van 'mem'..)
Kitty is het langst bij ons, als haast 17 jaar, dus die is in 2007 samen met mij besmet geraakt aan het quiltvirus ;-)
En onze Jillz? Die mag al meer dan 3 jaar mee genieten, Al heeft ie ook nog een andere hobby vanaf het begin, net zoals die andere 3 hier in huis!
Z'n interesse voor voetbal is heel erg groot!
Dat ie gisteren gewoon mee voetbalde. Nou dan kijk je toch met alle plezier naar een voetbalwedstijd? ;-)
Maar Jillz ligt ook weleens in de relaxmodus hoor!


Maar Kitty en Jillz samen op de foto?
Sorry dat gaat knip en plakwerk worden, want het botert helaas niet altijd even best tussen die twee.. 

 Jillz heeft wel vriendschap gesloten met mijn  andere quiltmaatje.
Dit speldenkussentje sjouw ik overal naar toe, en is mijn favoriet.
(Favoriete speldenkussen hé?!!)

Hebben jullie ook van die leuke quiltmaatjes???


Noflike tongersdei!

6 opmerkingen:

Truus zei

Leuk al die foto's van je poezen.
En is de quilt voor je dochter al klaar?
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Aart zei

Eigenlijk heb ik geen quiltmaatjes, op de naaimachine en de radio na, maar sinds een paar maanden lopen hier muizen door het huis. Daar ben ik helemaal niet blij mee en verzorg ze ook goed met muizentarwe. Sinds meer bewoners in ons complex last hebben van mijn 'quiltmaatjes' gaan we groter geschut inschakelen, zal ik toch afscheid moeten nemen van de Mickey's ;-)

Klaske zei

Dan moet je Jillz maar even van me lenen Aart. Die is gek op Mickey' s ;-)

ireneinhetatelier zei

Jazeker, mijn katten zijn ook m'n quiltmaatjes. Elke quilt (elk stapeltje lapjes om eerlijk te wezen) moet ingelegen worden door meneer of mevrouw!

Frederika zei

Wat een gezelligheid rond je. Heerlijk

Marjolein den Boer zei

Ja! Die van mij doen ook gezellig mee. Tommy komt ook vaak bij de naaimachine liggen, soms met z'n koppie door het gat of met een pootje op m'n handen. Paka houdt meer van onder m'n handen kruipen bij het handwerk. Gezellig toch?