maandag 1 december 2014

We kunnen gaan aftellen!!

Eind van de week valt het december nummer van Quiltnieuws bij alle leden in de brievenbus.
Zoals je uit de onderstaande foto's kunt afleiden, is er weer veel leesplezier op komst!
Lees alles over onze vereniging: de regiodagen, de tentoonstellingen en er zit een cadeautje bij deze keer omdat we zo blij zijn met al onze leden!

DAT WORDT WEER GENIETEN!!

eindelijk kunnen we het mysterie oplossen: deel 4

Hier werd in de wandelgangen al over gefluisterd......


Weer een lekker recept en een mooie quilt uit een van de regio's

kinderpagina in wintersfeer
In het decembernummer een uitgebreide uitleg over het nieuwe systeem van de bieb

en natuurlijk mag het Textiel Festival niet ontbreken.









6 opmerkingen:

miekequilt zei

Spannend!!

Aart zei

Dat wordt een stoel bij de brievenbus!!

Jo Huijsman zei

Ik verheug mij er op. Heerlijk bladeren als ik van mijn werk kom en daarna lezen, lezen en nog eens lezen.

Nienke zei

Ik zit met mijn nichtje Sterre alweer in de startblokken om de kerststal aan te gaan vullen, geweldig leuk!

Laura Strating-Janssens zei

Bedankt voor het handige cadeautje: erg leuk!

Anoniem zei

Sinterklaas is al begonnen, leuk zo'n onverwacht kadootje!!

Gerrie Schoonebeek