maandag 2 mei 2016

Landleven quilts te zien in Breda tijdens de Algemene Tentoonstelling

Er is druk gewerkt aan de Landleven quilts die met alle door onze leden gedoneerde blokken gemaakt zijn.
De quilts zullen tijdens de Algemene Tentoonstelling in Breda te zien zijn. 
Dan kan iedereen haar/zijn blokje proberen terug te vinden. 
Er wordt nog aan de afwerking gewerkt, maar het worden stuk voor stuk plaatjes!! 
Heel veel dank gaat uit naar alle inzenders van de blokjes, naar Rhinetex voor de tussenvulling en natuurlijk naar iedereen die helpt met het in elkaar zetten en afwerken van de NEGEN quilts!!!
Kom allemaal naar Breda van 24 t/m 27 augustus.

Marga Pieper heeft een van de quilts voor ons machinaal doorgequilt!






6 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Leuk!
Ik kom natuurlijk kijken. De tentoonstelling van ons QuiltersGilde wil ik niet missen!

Lida zei

Ze zijn echt heel leuk geworden! Wat een klus en ja natuurlijk kom ik kijken, deze keer gelukkig wat dichter bij!

Jo Huijsman zei

Ik heb op de foto al twee blokjes van mijn hand gezien. Leuk

Nienke zei

Wat goed zeg! En leuk idee om ze te exposeren!

mia zei

Ik zag een van de quilts in het echt en die zag er heel leuk uit. Leuk om straks in Breda de anderen ook te zien.

EllyvD zei

Fijn dat we ze in Breda mogen bewonderen. Mijn mandje met sneeuwman heeft een mooi plekje gekregen. Complimenten voor de samenstelling en afwerking. Mooi initiatief.