zaterdag 23 augustus 2014

Nog even.......

........dan breekt het ATT feest weer los, eergisteren was de laatste vergadering met alle commissies en gisteren kwam de commissie winkelroute bij elkaar om de quilts over de winkels te verdelen
Het is altijd weer een klus ( ik doe het nu voor de tweede keer ), je probeert tegemoet te komen aan de wensen van de winkels en hopelijk is het weer gelukt. De gezondheidswinkel krijgt iets met kippen, de herenmode zaak iets met stropdassen enz.

En dan, als het werk gedaan is, de commissieleden zijn de deur uit, het gekakel is verstomd, dan staat er nog een lief zwart tasje heel zacht te huilen naast de stoel.
Er is iemand die altijd wat vergeet, maar dit keer was het een ander. Na een telefoontje met de mededeling dat we uit eten zouden gaan met de inhoud van dit tasje ging al snel de bel en is alles toch weer goed gekomen. Nu is het écht stil!
Aankomende week worden de quilts verdeeld onder de winkeliers, dan kunnen zij aan de slag om hun etalage in te delen.
De stad gaat meer kleur krijgen!


5 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Het gaat zeker heel kleurig worden ,ik ben erg benieuwd!

Hennie zei

Ik ben benieuwd welke quilt er weer tentoongesteld worden gezellig ik kom zeker kijken.

Fijn weekend Hennie.

Nienke zei

Wat is dat toch een leuke extra, die quilts door de hele stad, super dat jullie dat weer geregeld hebben!

Facebook zei

Het lijkt me ook een verblinderend mooi geheel te zijn.
Maar helaas het is te ver voor mij. Maar ik wil jullie toch heel veel plezier wensen. Met een hartelijke groet van een mede quilter (in beginfase)
Barbera

Jo Huijsman zei

Een en al bewondering voor al het werk wat wordt verzet. Het wordt een feestje daar in Arnhem.