maandag 2 februari 2015

B(l)oeiende Quilts in Zeeland

Dit weekend zag ik de officiële aankondiging van de de expositie B(l)oeiende quilts langskomen met op de voorkant prachtige quilts van Mariëlle Huijsmans en Hannie de Beer:


Ik schrijf de data vast in de agenda, een lange periode en mooi te combineren met een weekendje zeeland.


Ondertussen krijgen mijn sneeuwbloemen ook contouren, maar in mijn achterhoofd hoor ik steeds de stemmen van de docenten van Quilten Speciaal ;-): jullie gaan te lang door, jullie moeten eerder stoppen, minder is echt mooier dan meer... Achter de naaimachine is in elk geval geen straf deze dagen:

En ik heb nog wat tijd om na te denken want de sluitdatum voor inzendingen is 1 maart 2015


Fruitteeltmuseum in Kapelle


Historisch museum Bevelanden

En voor leden die in Zeeland wonen is er nog een mogelijkheid om deel te nemen aan een expositie, nl. in de Grote kerk in Goes van  2 juli t/m 12 augustus 2015 met 1 quilt per lid. Afmeting en thema is vrij, maar de quilt dient wel een ophangsleuf te hebben.

U kunt u hier digitaal inschrijven. De sluitingsdatum is 1 mei 2015.


Grote kerk in Goes

1 opmerking:

Jo Huijsman zei

Met dit mooie verhaal is het al bijna zomer in mijn hoofd