maandag 30 november 2015

Een seizoens mini met een architectonisch element!


Vorig jaar heb ik een kerstquilt gemaakt. 
Een kerstquiltje, wel te verstaan.
30 bij 35 cm op z'n hoogst!
 Echt mini, dus. 
Ik had mijn oog al lang geleden op dit quiltje laten vallen en
nu besloot ik er extra knoopjes bij te kopen. 
De 3 koningen, die van rechts onder 
aan komen lopen, heb ik er oa extra bijgekocht.
Ik vind het een aandoenlijke stal. 
De knoopjes zijn zo grappig.
Ze zijn aan voor en achterkant precies hetzelfde.
Je kunt dus zelf kiezen hoe je Jozef en Maria wilt neerzetten.


Dit knoopje is mijn favoriet!
Al moet ik zeggen, dat ik de herder, 
die een lammetje vast houdt, ook erg leuk vind.

Ik denk dat ik dit quiltje dit keer naar de 
tentoonstelling van Miniatuur quilts stuur.
Nu alleen nog een tunneltje maken.
Een minitunneltje!
Hoe ver zijn jullie met je inzending voor de tentoonstelling?

Groet, Marina.

1 opmerking:

Laura Strating-Janssens zei

Erg leuk dat je het pakketje/patroontje van Funny Button zo hebt uitgebreidt!