zaterdag 12 september 2015

Een zonnige, gezellige dag in Deventer

Het was lekker zonnig gisteren en wat een drukte in de stad! Overal liepen groepjes mensen met de flyer van "Quilts in Deventer" rond.
Gisteren heb ik ook even tijd gehad om een rondje Deventer te doen. En natuurlijk moest ik naar de Dear Jane tentoonstelling in de Synagoge. Mijn Dear Jane is nog lang niet af, maar door al die mooie affe DJ's raak ik wel weer geïnspireerd om de draad op te pakken....
het begin van mijn DJ

entree Synagoge









een van de quilts van de winkelroute


De lezingen in de Latijnse School van Christina Fokkema zijn zeer zeker de moeite waard en morgen middag houdt Petra Prins een lezing.

Het Quiltersgilde is heel blij met het grote aantal bezoekers tot nu toe en we hopen dat er vandaag en morgen nog lekker veel mensen komen genieten van al dat moois in Deventer!!

TOT STRAKS!!!!



1 opmerking:

Nienke zei

Ook ik pak na het zien van zoveel mooie Dear Janes de draad weer op Rose-Anne! Kunnen we even bijkomen van alle geweldige indrukken van de afgelopen dagen!