maandag 20 mei 2013

Blog van de week

Mag ik hangen of mag ik niet hangen? That's the question........

In blogland is het druk met verhaaltjes over quilts die wel of niet geselecteerd zijn voor de Algemene Tentoonstelling in Alkmaar. Er zijn meer blogverhaaltjes van mensen die wel mogen hangen natuurlijk, dat is makkelijk schrijven! Daarom deze week een blog van een van de teleurgestelde leden Hilde waarvan de quilt niet mag hangen.


Hilde schrijft dat ze het jammer vindt, maar dat ze het volgend jaar gewoon weer gaat proberen. De selectie commissie probeert een gevarieerd aanbod te selecteren en daardoor vallen hele mooie quilts soms af. Hilde beseft achteraf dat ze haar quilt beter in een andere categorie had kunnen insturen.

Daarom aan iedereen die dit jaar niet mag hangen: probeer het volgend jaar weer!!
En lees nog eens hier hoe het komt dat je quilt eventueel niet geselecteerd is.

En veel veel leesplezier op het blog van Hilde.

Rose-Anne

4 opmerkingen:

Anoniem zei

heel jammer dat haar quilt niet is geplaats.
Vraagje: hoe weet je in welke categorie je iets moet insturen. Want ik had ook verwacht dat zij het onder art had moeten insturen, dus ik ben daar wel nieuwsgierig naar. Misschien zouden jullie daar een keer over kunnen schrijven in jullie blog.

Annelies zei

Leuk dat Hilde's blog in het zonnetje staat. Ik lees graag bij haar.

Hannie de Beer zei

Jammer, maar misschien kun je een mailtje sturen en vragen of hij bij de eigentijdse quilts mag?

Quiltblog Janine zei

Quilts voor de tentoonstelling mogen volgens mij niet al eerder op een grotere expo hebben gehangen. Dat snap ik. Iedereen wil graag nieuwe quilts zien op de expositie. Maar mogen de quilts wel op blogs en op internet worden (of al eerder) zijn getoond voor de expo er is? Is daar ook een afspraak voor gemaakt?