maandag 26 januari 2015

Achter de schermen van de tentoonstelling van Miniatuurquilts.


Festival of Quilts Birmingham 2014

Vorige week kwam er een heel klein stroompje van quiltjes mijn huis binnen.
Twee dagen achter elkaar bracht de postbode een zachte envelop!
Weer lapjes? Ne-hee, ja-ha, maar deze zitten al aan elkaar!
Twee thema quiltjes kwamen binnen!
Dan komt er een stroom aan activiteit op gang, 
want er moet het een en ander geadministreerd worden 
en een foto gemaakt.
 De laatste actie is dan het bevestigingsmailtje naar de eigenaar, 
zodat zij gerustgesteld is en weet dat het quiltje goed is aangekomen.

Gisteren hebben Carla Zijlstra en ik alles, 
maar dan ook alles, 
dat we konden bedenken over de tentoonstelling doorgesproken. 
En 's avonds vloog er een hele serie mailtjes door Nederland 
naar allerlei mensen met vragen om hulp, 
uitleg over de planning, 
inzet van vrijwilligers 
en zo meer.

Carla doet de inschrijvingen van de workshops
(we hebben er al een paar binnen!)
Ik ontvang de quiltjes. 
Verder hebben we allebei een to-do lijstje.

Ik hoop dat jullie allen ook druk zijn voor de tentoonstelling!!
Want we willen veel quilts!
Quiltgroep de Movie Stars in Almere, 
heeft elke 2 weken bee, maakt een groepsquiltje.
Het wordt heel erg leuk.
Ik moet niet vergeten mijn bijdrage ook nog even te maken!
En tussen de bedrijven door, moet mijn quiltje nog een tunnel krijgen!
Ik krijg het nog druk!

Groet, Marina.

2 opmerkingen:

Jo Huijsman zei

Oei, ik moet opschieten met mijn quiltje want ik wil toch wel heel graag meedoen. Geweldig om te lezen hoe jullie aan het organiseren zijn.

mia zei

Wij van De-Uitdaging zijn druk in de weer met onze groepsbijdrage.
gr.mia