maandag 25 januari 2016

Oh, wat een spannend stapeltje!


Ondanks dat ik niet het adres ben waar de quiltjes voor 
de tentoonstelling van Miniatuurquilts naar toe gestuurd moeten worden, 
krijg ik er af en toe toch een paar. 
Maakt niet uit. 
Stiekem vind ik het wel erg leuk. 
Want ik mis het wel. 
Het klepperen van de brievenbus en 
hup daar ligt weer een zachte envelop op de mat. 
Wat zou er in zitten? 
En van wie zou het zijn? 
Die leuke verrassingen heeft Wilma dit jaar.

Van quiltvriendinnen en op de bee kreeg ik deze week wel 5 quiltjes! 
De ene nog leuker dan de andere!

Je ziet ze hier en toch ook weer niet!

Hoe ze er werkelijk uitzien, 
zal straks in maart in Hilversum blijken.

Ik doe mee met een groepsquiltje van quiltgroep De Movie Stars uit Almere.
Iedereen maakt een blok. Het zijn karakteristieke gebouwen van Almere.
Ik maak de torens in de haven van Almere.


Ik ken ze alleen van foto's,
dus binnenkort even een uitstapje die kant uit maken 
om ze echt goed op de stof te krijgen.

Er is gelukkig nog meer dan genoeg tijd om alles af te krijgen en tot een geheel te maken.
De sluitingstermijn is pas op 1 maart.

Groet, Marina.

www.quiltersgilde.nl

5 opmerkingen:

Aart zei

Mijn quiltje ligt klaar, ik neem het op 18 Februari mee naar Nijkerk!

miekequilt zei

Wat een leuk idee. Zie ik straks mijn eigen Almere op quiltjes van mijn oude bee groep.
Tot ziens in Hilversum.

Unknown zei

Ik zal mij nog even goed in de maten verdiepen, er moet toch echt een Quiltje van mijn hand hangen vind ik v

Jo Huijsman zei

En het is natuurlijk niet Henk, maar Jo Huijsman. Zat in de verkeerde mailbox, een beetje dom.

Anoniem zei

Hallo Marina, ik krijg je blogs per mail via het quiltersgilde en kon nooit commentaar achter laten, dus nu maar even gezocht en via deze weg kan het wel. Wat heb je een mooie opgeruimde hobby kamer!!! Ik wil je maar even laten weten dat ik van je blog geniet. Fijne dag nog. Groetjes Wilma