dinsdag 7 juli 2015

Vakantie en quiltwinkels..

 Het is weer zo ver, vakantietijd....
De katten blijven thuis om op de 'bêrntsje'( kindertjes) te passen ...
Wandelschoenen mee, quiltwerkje mee...
Niet het fototoestel vergeten,
 want op één of andere manier kom je bronnen van inspiratie tegen ;-)
Deze keer gaat de reis door Duitsland, maar voordat we gaan eerst even een kijkje nemen of ze er ook leuke quiltwinkels hebben.
Cosman <--- Als je hier klikt kun je heel veel quiltwinkels in Europa vinden...

Gaan jullie ook altijd op zoek naar een quiltwinkel als je op vakantie bent?

Noflike simmer!!
Fijne zomer!!

8 opmerkingen:

klazienshandwerk zei

Ik denk niet dat het Jilzz haar bedoeling was om thuis te blijven, ze zat al klaar in de tas :)
Ik kijk ook altijd of er een quiltwinkel in de buurt is, natuurlijk, anders hoef ik er niet heen -lol-
Fijne vakantie !

Jo Huijsman zei

Fijne vakantie, geniet er van en lekker bijtanken voor straks weer heel veel quilt energie!

Nienke zei

Oh wat ziet dat er super uit. Winkels check ik niet zo gauw maar ik kijk vaak wel even op de website van het lokale quiltersgilde om te kijken of er nog ergens een expositie is. Fijne vakantie!

http://maryscreaties.blogspot.com/ zei

Al op vakantie geweest, maar was een doevakantie :)
Wel van tevoren toch stiekem gekeken, maar geen tijd. Kwam nog wel een poster van een expositie tegen in het stadje Argentat 20 kilometer verderop, maar die begon pas de dag van vertrek ............, helaas.
Iedereen die nog gaat, veel plezier !

Truus zei

Gezellig-veel quiltplezier en wandelgenot tijdens jullie vakantie en kom gezond weer thuis.
Goede reis!
groetjes,Truus uit Drenthe

Aart zei

Als ik op vakantie ga, ga ik op vakantie, dan wil ik graag andere dingen dan die ik thuis zou doen. Tijdens mijn traditionele periode kwam het nog weleens voor dat ik een quiltwinkel bezocht, maar nu komt dat niet meer voor. Mijn laatste vakantie was in de Harz (Duitsland), over een maand ga ik 5 dagen naar Birmingham en daar kom ik vanzelf quiltwinkels tegen in het NEC bij een grote quilttentoonstelling.

Aart zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marjolein den Boer zei

Heel veel plezier deze vakantie Klaske! En ik kijk ook meestal even via internet of er in de buurt van de bestemming iets op quiltgebied te vinden is. Maar ook vooral de rust om lekker een groot deel van de dag alleen maar met quilten bezig te zijn vind ik heerlijk van vakantie ;-)
Goeie reis!